Bing Desktop

اگر دنبال کننده اخبار آیتی باشید مطمئنا با موتور جستجوی مایکروسافت به اسم بینگ آشنایی دارید سرویسی که قرار بود تا رقیبی باشد برای غولی به اسم گوگل ولیکن تا حالا نتوانسته با ان رقابت کند. اما چیز جالبی که در مورد این موتور جستجو از همان ابتدا نظر استفاده کنندگان را جلب کرد تصاویر پس زمینه یا همان Wallpaper ها بود که در پس زمینه این جستجوگر خودنمایی می‌کرد حتی کار به جایی رسید که تعدادی از بازدیدکنندگان نه برای جستجو، که برای دیدن تصاویر زیبای انتخابی این سایت که هر روز هم تغییر می‌کند از این سایت دیدن کردند.

حالا مدتی هست که بچه های مایکروسافت یک ابزار جمع و جور و کارآمد به نام Bing Desktop را منتشر کرده اند که هم ابزاری است برای جستجوی وب و هم این امکان را فراهم می‌آورد که هرروز والپیپر دسکتاپتان را بطور اتوماتیک با تصاویر زیبای بینگ زینت بخشید. البته امکانات دیگری مانند تصاویر و ویدئوهای پر بازدید و اخبارروزمره هم در این ابزار گنجانده شده که پیشنهاد می کنم خودتان به بررسی آن بپردازید.

 و اما مساله مهم دیگر این است که شما می توانید به همه این تصاویر که از اینترنت بارگذاری می شوند از طریق ادرس :
 C:\Users\ USER NAME \AppData\Local\Microsoft\BingDesktop\themes
 در ویندوز سون دسترسی داشته باشید و همه انها را بدون مراجعه هر روزه به سایت مزبور بطور خودکار دریافت کنید فقط یادتان باشد که مدت نگهداری تصاویر در این پوشه محدود است 9 روز و با عکسهای جدید جایگزین می شود.
لینک دانلود مستقیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

کلیه نظرات حاوی الفاظ رکیک و توهین آمیز حذف می شوند

Real Time Web Analytics