یالاّ لباساتو در آر

این را می نویسم که گوشه ای از واقعیت برآنان که شاید بی خبرند عیان شود:
بازرسی بدنی یک متهم فرآیندی است مهم و حیاتی. اصولا هر کسی که متهم است باید بازرسی بدنی شود!جرم مهم نیست اتهام نیز، مهم این است که وقتی تو مسوولیت بازرسی بدنی به عهده ات است باید آن را بی نقص و کامل انجام دهی چرا که یک غفلت ممکن است تو را تا ابد راهی حشمتیه کند.
مهم نیست کلاهبرداری کرده باشی یا تصادف جرحی منجر به فوت یا دزدی یا یک جرم سیاسی مهم اینست که تو باید عاری از ممنوعه ها باشی ممنوعه اصلی و فرعی دارد. اصلیش می شود وسایلی که با ان بتوانی خودزنی خودکشی یا دیگر کشی کنی فرعیش می شود چیزهایی مثل تریاک و هروئین و کراک و سیگار که ممکن است حتی بین لپ های *هون جاساز شده باشد یا در سقف دهان یا زیرزبان!
واقعیت تلخ و چندش آور است!ولی در بدو ورود به بازداشتگاه متهم باید لخت مادر زاد شود چه مرد و چه زن چه پیر و چه جوان.
اکثر متهمین اولین بار که بگویی لباست را در بیاور فقط بالاپوش و شلوار را می کنند از تنشان، ولی متاسفانه این کافی نیست وقتی مسوول بازداشتگاهی بنا به مسوولیت افتضاحی که داری باید همه جا را تفتیش کنی، لباسهای زیر باید کنده شود جورابها حتی! حالا که لخت مادر زاد شدی باید دستانت را ببری بالا و کف دستهایت هم رو به دیوار باز باشد بعد باید پایت را باز کنی و به دستور دو سه مرتبه روی پا بنشینی و بلند شوی تا اگر حبی سیگاری یا حتی تیغی را جاساز کرده بودی لای پاهایت بیفتد. به همین جا ختم نمی شود حتی بین موهای پرپشت هم می توان یک 5 سانتی هروئین را جاساز کرد گیسوان هم گاهی وقتها تفتیش می شوند.
فکر نکنید که مسوول بازداشتگاه از برهنه کردن یک آدم لذت می برد باور کنید سخت است به کسی که اندازه پدرت سن دارد بگویی شرتت را در بیاور، نگاه جوان 19-20 ساله ای که مثلا بخاطر عرق خوری مهمان شماست و با شنیدن لباساتو در آر هزار فکر ناجور از سرش می گذرد بدجور سنگینی می کند روی روان آدم ولی جبر زمانه است دیگر نمی شود کاری کرد؛ اگر یک بار سوتی بدهی و دلت بسوزد و نکنی آنچه را که باید می کرده ای تاوانش بخشی از عمرت است پشت میله ها!
این را فقط از این جهت نوشتم که بدانیم خیلی ها خیلی وقت ها اصلا نمی دانند در شغلی که انتخاب می کنند یا به ناچار در آن قرار می گیرند با چه حوادثی ممکن است روبرو شوند، و عده گسترده ای از مردم هم نمی دانند که اگر بعضی از این سختگیریها نباشد چه فجایع و حوادثی پیش می آید.
علت انتشار این پست مطالبی بود که در  اینجا و بعد اینجا مطرح شد.
*هون = نشیمنگاه

۳ نظر:

محبوبه گفت...

واقعا یه مرد رو گذاشتن واسه تفتیش بدنی؟ اونم به این شکل؟

Unknown گفت...

بر طبق قانون تفتیش بدنی یک مرد بوسیله مرد و تقتیش بدنی یک زن بوسیله زن انجام میشه چیزی که من نوشته ام اتفاقاتی است که بین مردها افتاده و در یک بازداشتگاه مردانه.

مصروع گفت...

جالب بود

ارسال یک نظر

کلیه نظرات حاوی الفاظ رکیک و توهین آمیز حذف می شوند

Real Time Web Analytics