کابوسی به نام احمدی نژاد

از خدمت مزخرف سربازی که مرخص شدم دوران ریاست جمهوری این جرثومه دروغ هم شروع شد دقیقا زمانی که باید از تحصیلاتم استفاده می کردم و از نظر قوانین کشور هیچ گونه محدودیتی برای استخدام اینجانب متصور نبود از لحاظ سنی و قانونی، مدیریت اجرایی کشور بدست انسان ناکارآمد خودمحور و دروغگویی افتاد که تمامی راه های استخدام دولتی را به روی امثال من بست.  انقدر که در دوران این آدم افراد نامربوط رفتند به جایی که نه تخصصش را داشتند و نه لیاقتش را هزاران نفر مانند من بیکار ماندند دنبال کار گشتند و به استیصال رسیدند.
8 سال از بهترین سالهای زندگیمان صرف حرص خوردن بابت حماقتهای انسان خودخواهی شد که فقط و فقط خودش و همفکرانش را می دید.8 سال از بهترین روزهای زندگیمان که باید در آن عشق را تجربه می کردیم و لذت کار کردن را و لذت مفید بودن برای جامعه را به بدترین شکل سرخوردگی سپری شد. عده ای از ما راهی زندان شدند، عده ای ستاره دار شدند، عده ای به ناچار جلای وطن کردند و عده ای از ما هم به انواع و اقسام ناراحتی های روانی مبتلا شدند.این عمر 8 ساله را که یک نفر به تنهایی به هدر داد چه کسی می تواند برای من و امثال من جبران کند؟ ابن الوقت های منتظر الفرصتی که به به‌به و چه‌چه این اقا رفتند و در هر ارگانی که میشد به واسطه رانت رشد کردند را چه کسی هرس میکند؟این همه گندی که طی این 8 سال به بار آمد را چه کسی می تواند جبران کند؟ از من اگر بپرسید می گویم هیچ کس.
جامعه ما در این 8 سال انقدر بافت اجتماعی اقتصادی و سیاسی نامعقولی پیدا کرده که دیگر توانایی تحلیل آن با استفاده از الگوهای موجود وجود ندارد برای تحلیل وقایع چنین جامعه  واژگون شده ای به نظرم باید یک رشته جداگانه دانشگاهی تاسیس شود. آنقدر که همه چیز این جامعه تغییر شکل یافته طی این هشت سال.آدمهایی را که قبل از این 8 سال می شناختید ببینید چقدر تفاوت دارند با حال حاضر ببینید که بر سر انسانیت چه امده بین این مردمان.
بدون اغراق می گویم خساراتی که اقای احمدی نژاد با مدیریت غلط و نسنجیده اش به این کشور و سرمایه های انسانی اش وارد کرد قابل مقایسه با خسارات ناشی از جنگ با عراق است. بعنوان کسی که هم دوران جنگ را به یاد دارد و هم این دوران را زندگی کرده به یقین می گویمدر دوران جنگ تحمیلی جامعه ما پویاتر پر امیدتر و متحدتر بود.
من از شما سوال می کنم! حالا که این زمامداری پر زیان پایان یافته است آیا نباید این انسان بی کفایت بخاطر تمام ضرر و زیانهایی که به ایران وارد کرده است محاکمه شود؟آیا کسی که 8 سال از عمر من و امثال من را در سالهای طلاییشان تباه کرده نباید جایی جوابگوی خطاهایش باشد؟
امیدوارم با پایان دوران ریاست جمهوری ایشان کمیته تحقیق و تفحصی تشکیل شود و طی ان کلیه تخلفات این انسان و باند وابسته به آن به طور کامل بررسی شده منتشر شود و در اختیار همگان قرار بگیرد و بعد از آن مجازاتی درخور برای آنان تعیین شود
تا درس عبرتی باشد برای همگانی که قرار است در سالهای اتی در مسند این قدرت بنشینند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

کلیه نظرات حاوی الفاظ رکیک و توهین آمیز حذف می شوند

Real Time Web Analytics